Kom alles te weten over CAROLIN, via zijn innovaties en reclame.
1962 is een scharniermoment in de geschiedenis van het poetsen. Dat jaar ziet Carolin immers het daglicht in een Noord-Franse zeepfabriek. Het merk heeft zijn naam alvast niet gestolen. 'CARO' staat voor tegel en 'LIN' voor lijnolie, het belangijkste ingrediënt van de schoonmaakformule dat een heuse revolutie ontketent in het leven van talloze huishoudens!
Carolin verrichtte baanbrekend werk in de ontwikkeling van reinigende en ontvettende onderhoudsproducten met Marseillezeep. Dit traditionele en natuurlijke ingrediënt werd al snel het handelsmerk van het merk. Vandaag wordt het dan ook aangeboden in verschillende formaten, zodat het hele huis er baat bij heeft!
Geboend, laminaat, gevernist, geölied, gevitrifieerd ... Carolin weet maar al te goed dat er voor elk parket een specifieke oplossing moet zijn. Daarom gebruikt Carolin bijenwas en lijnolie, die dankzij hun specifieke weldaden de natuurlijke schoonheid van parketten langdurig beschermen.
Onze keukens hebben niets meer weg van die van onze ouders. Nu heb je bijvoorbeeld vitrokeramische en inductiekookplaten, inox, meer verfijnde oppervlakken ... Maar ook die blijven kwetsbaar en vragen om een specifieke behandeling. Daarom selecteerde Carolin natuurlijke ingrediënten zoals witte azijn en citroen om al deze oppervlakken doeltreffend en met het nodige respect te reinigen.
Het verhaal van Carolin begon in 1962 bij een fabrikant van zwarte zeep. Nu, 50 jaar later, grijpt Carolin terug naar zijn originele zwarte-zeeprecept om het huis van boven tot beneden doeltreffend schoon te maken.